Konditori Princess, Falun

Plus:
  • Endast fuskväxter (bra för allergikerna). Vackra plastblomsterkreationer, såsom denna:
plastblomster_princess
  • Fin och lyxig kristallkrona över pianot (där blomsterbägaren ovan står)
  • Småstadsbilligt, prisexempel: grodbakelse och te, 30 kr.
  • Egna brickor:
bricka_princess
  • Alla klassiska smörgåsar: ägg-, köttbulle-, ost och paprikaringar-, räk-,  och leverpastejmackor. Bild nedan:
mackor_princess
  • På fredagar och lördagar kan man avnjuta detta utsökta erbjudande:
kaffebufee_princess
  • Enhetligt möblemang, med busskänsla:
möbler_princess

Minus:
  • Ickekonservativa inslag, såsom "årtidsenliga" halloweendukar.
  • Tårtgafflar saknas
  • Trots att vi kom dit i skymningsstund, var inte värmeljusen tända.
Adress: Trotzgatan 16, Falun

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det där är ingen "grodbakelse", den kallas "Kakmonstret" ju! ;)

2006-12-28 @ 17:49:56
Postat av: Gbd

Haha, fan vad jag älskar Princess. Det känns som att de gjorde en renovering typ 1981, och att de helt enkelt inte orkat göra en till sedan dess. Tidsmaskin...

2006-12-29 @ 08:38:03
Postat av: Björn

Emelie: tack för att du leder mig ur bakverksdimman jag tidigare förvirrat mig i :)
Ska bildgoogla efter hur en grodbakelse ser ut nu.

2006-12-29 @ 20:51:14
Postat av: Ingrid

Hm, jag är inte lika övertygad... kanske föreligger dialektala skillnader?

2006-12-30 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback