Jilan café, Bagarmossen, Stockholm

Plus:
  • Egendesignad mazarin.
  • Portionsbregottpaket.
  • Tusen olika typsnitt på menyn, bl.a. Wide Latin.
  • Plastblommor samt fotokopierade bilder på John Cleese och Marlyn Monroe på väggarna.
  • Självservering med kaffe i genomskinlig plastkanna samt påste i Lipton-låda.
  • Genomgående träpanel.

Minus:
  • Kaffemaskin.
  • Focaccia (ursäktas lite genom att den serverades med wokgrönsaker och remoladsås)
  • Stilleben med linser och pasta i kakdisken.
  • Färgad sand i glasvaser på borden.
  • Dåligt påläst tjej i kassan, hon visste inte vad kakorna innehöll.
  • Etno-kuddar i fönstret.
  • Flytande honung till teet.

Kommentarer
Postat av: Leo Lidén

Ah jag kommer ihag!! Jag at focaccian med remouldsasen, det ar typ enda gangen jag har atit san sas och det inte har varit danmark och jag tycker att det skall vara ett plus, saklart inte 'fancymackan' men en helt omotiverad sas som helt klart tillhor en annan generation borde premieras!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback